Může nastat i jiná situace. Obchodník v týmu je a snaží se, seč mu síly stačí. Pořád to ale není to pravé ořechové. Buď má netušené rezervy, které stačí odhalit správným přístupem a vedením, nebo se zkrátka minul povoláním a bude potřeba se s ním rozloučit.
V obchodním týmu se navíc může objevit celá řada dalších problémů – přílišná rivalita a nekolegiální postupy, nemotivovaní zaměstnanci, kteří si tajně mezi sebou stěžují na neuspokojivé finanční podmínky…
A co na to zákazníci?
Nemají zrovna v lásce, když s nimi každý měsíc komunikuje jiná kontaktní osoba. Znovu a znovu musí někomu vysvětlovat své potřeby a může se stát, že ztratí trpělivost a začnou se poohlížet jinde. Nebo je možná už přetahuje váš bývalý zaměstnanec – od konkurence.
Je tu řešení
Pokud i vás trápí problém s fluktuací obchodníků a jste na štíru s loajalitou zákazníků, je právě vám určen workshop Sales Storm. Díky tomuto unikátnímu projektu, který se koná v Praze, dne 19.6.2007, identifikujete své potíže a získáte recept na jejich řešení.
Připravili jsme pro vás zajímavé přednášky, tipy a triky z oblasti personalistiky. Dozvíte se, jak správně zaměstnance vybrat, motivovat a udržet v nejvyšší výkonnosti. Řekneme vám, jak vybudovat fungující a spolupracující tým, kde vládne zdravá rivalita a jak nejlépe nastavit systém odměňování. Poradíme také, jak postupovat, když došlo na nejhorší a obchodníci chybějí a zaměříme se i na situaci, kdy obchodník v týmu je, ale nejste si jisti, zda svou roli plní efektivně. Pomůžeme vám zjistit, zda by i váš tým mohl být ještě výkonnější a úspěšnější.
Pokud jste naopak světlou výjimkou a pyšníte se stabilním a hlavně efektivním týmem, přijďte se s námi podělit o své cenné poznatky. Čeká na vás až 150 ředitelů společností, obchodních ředitelů a manažerů z nejrůznějších oborů.
Partneři a mediální partneři workshopu
Děkujeme za důvěru a podporu našim partnerům, společnostem KP2 GmbH., Deltax Systems a.s., Microsoft, s.r.o., Mercuri International a Sodexho Pass Česká Republika a.s.
Další, komu patří poděkování jsou mediální partneři, a to B2B časopisy Zboží&Prodej, Retail Biz, Systémy Logistiky a HOREKA a internetové portály www.finance.cz, www.educity.cz a www.meetings.cz.



Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
