Provozní výnosy firmy se meziročně zvýšily o 300 milionů na 4,6 miliardy korun, provozní náklady klesly o více než 250 milionů na 5,1 miliardy korun.
Na růstu výnosů se podílela především zvýšená přeprava cestujících, ze které měla společnost tržby 4,2 miliardy. Větší zájem cestujících zaznamenaly ČSA především na linkách do Německa, Skandinávie, Rumunska, Španělska nebo Belgie. Celkem za první tři měsíce letělo s ČSA 1,06 milionu cestujících, což je proti stejnému období loňského roku nárůst o 5,2 procenta.
Hospodaření podle představitelů firmy také pomohl únorový prodej a zpětný leasing pěti letadel Boeing 737.
Za loňský rok vykázala firma, ve které 90 procent akcií drží stát, ztrátu téměř 400 milionů korun. ČSA zaměstnávají zhruba 5000 lidí a vlastní 50 letadel. Za posledních šest let skončily čtyřikrát se ztrátou a dvakrát se ziskem. Stát nyní uvažuje o vstupu strategického partnera do ČSA.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
