Největší tuzemský portál o cestování hledá strategického investora přibližně rok. "V poslední době se ale jednání o prodeji zintenzivnila," řekl serveru marketingový ředitel tuzemského portálu Michal Tůma.
Jedenapadesátiprocentním majitelem Invia.cz je v současné době švýcarská společnost Internet Travel Holding. Za kolik by mohla být Invia.cz prodána, se nikdo z firmy vyjádřit nechtěl. Podle Petra Staňka, spolumajitele konkurenčního serveru NetTravel.cz, by to ale mohlo být kolem čtvrt miliardy korun.
Invia.cz prodává zájezdy více než 200 cestovních kanceláří. Vyjma on-line prodejů má ale i svá kamenná klientská centra ve více než 15 českých městech. Má také zastoupení na Slovensku a v Polsku. "Obrat společnosti dosáhl v uplynulém roce 870 milionů korun. Asi 95 procent z toho tvoří prodeje zájezdů, zbytek je například prodej letenek," cituje server Tůmu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
