Ve srovnání s květnem 2006 celková důvěra v českou ekonomiku stoupla o 3,5 bodu, důvěra podnikatelů je o 5,7 bodu vyšší a důvěra spotřebitelů o 5,4 bodu nižší.
Ze šetření mezi spotřebiteli v květnu vyplynulo, že oproti dubnu očekávají zlepšení celkové ekonomické situace i své finanční situace. Podíl spotřebitelů, kteří očekávají zvýšení nezaměstnanosti, se mírně snížil. Podíl respondentů, kteří mají v úmyslu spořit, se značně snížil.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
