Továrna bude fungovat ve třísměnném provozu a v první etapě bude zaměstnávat 130 osob. Jejich počet by se měl postupně zvyšovat až na 250 zaměstnanců. Po spuštění provozu bude továrna vyrábět 5000 tun mražených vegetariánských produktů ročně, v druhé etapě až 30.000 tun. Výrobky jsou určeny pro evropský trh, společnost má smlouvy o jejich distribuci například s řetězci Tesco či Delhaize.
Průmyslová zóna v Krupce je již zcela obsazena investory. Je pro ně lákavá, protože je napojena na německou silniční síť dálnicí D8, jejíž úsek z Ústí nad Labem k česko-německé hranici byl zprovozněn na konci loňského roku. Zhruba 15 kilometrů od Krupky jsou česko-německé přechody Cínovec na Teplicku a Petrovice na Ústecku. Tajemník Městského úřadu Krupka František Růžička dnes ČTK řekl, že v současné době v zóně pracuje kolem tisíce lidí. Až budou všechny závody postaveny, bude jich téměř dvojnásobek. Kromě Tivallu své provozy v Krupce postavila například společnost Knauf či Toyota.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
