Spot propagující fernet od Berentzenu má název odkazující na film z 80. let Kamarád do deště, v němž si zahrál nejen Tofi, ale také Lukáš Vaculík. Tofi v nynější reklamě hovoří o alkoholu jako o "někom, kdo vás podrží" nebo jej oslovuje jako "kámoše". Zákon o regulaci reklamy přitom zakazuje v reklamě tvrdit, že alkohol v nápoji má léčebné vlastnosti nebo povzbuzující nebo uklidňující účinek anebo že je prostředkem řešení osobních problémů.
Reklamu na Fernet Berentzen již dříve označila za neetickou arbitrážní komise Rady pro reklamu (RPR). "Arbitrážní komise RPR považuje za zjevně a vysoce neetickou komunikaci reklamního sdělení, že alkohol může být prostředkem k řešení osobních problémů, a že vztah mezi spotřebitelem a alkoholickým výrobkem může být přirovnáván ke kamarádskému vztahu mezi lidmi," uvedli zástupci rady.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
