Komise rok sledovala, jak se dodržuje eurozákon o takzvaném vysílání pracovníků. Podle normy stát unie nesmí administrativou bránit lidem z firmy z jiné členské země provést pro tuto firmu zakázku. Třeba tím, že by po nich chtěl pracovní vízum, registraci v tamní cechovní komoře nebo jiné formality, jejichž obstarávání v konečném důsledku znemožní provedení práce. Zpráva, za kterou odpovídá český eurokomisař Vladimír Špidla, konstatuje, že většina členských zemí zmíněný zákon porušuje, píšou HN.
Zpráva přichází v době, kdy část zemí uvažuje o dalším zpřísnění přístupu na pracovní trh pro nováčky a současně roste tlak byznysu, aby se bariéry zrušily.
Kritický obsah dokumentu se nelíbí několika komisařům zastupujícím starší země unie. Diskuse o materiálu komise odložila na příští týden, aby se jí mohl zúčastnit i šéf komise José Barroso.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
