"Přímé investování do cenných papírů se u nás dosud nevyužívá v takové míře jako ve vyspělejších ekonomikách. Ve srovnání se západními evropskými zeměmi mají čeští investoři co dohánět a v USA je investování do akcií běžnou záležitosti pro téměř každou domácnost," řekl LN výkonný ředitel společnosti Patria Direct Oldřich Pavlovský.
Základ reklamy tvoří série tří televizních spotů, které běží od června na ČT1, ČT24 a na Primě. Kampaň doplní i rozhlasový spot na stanici ČRo1, a později se přidá i tisková inzerce.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
