Podnikatelé jsou podle něho velmi atraktivní skupinou zákazníků. Objednávají si lety a platí je na poslední chvíli. Firma se proto snaží jim přizpůsobit své produkty. Mohou si například libovolně měnit datum letu nebo jméno cestujícího, mohou si také rezervovat přednostní odbavení a nástup do letadla, uvedl Kohlsaat.
Ředitel v rozhovoru připustil, že i Češi mohou očekávat slevy letenek. Společnost mívá asi osm akcí ročně, jsou však propagované pouze na internetu, dodal.
Aerolinky easyJet létají z Prahy do devíti zemí, míří například do Londýna, Dortmundu, Ženevy, Milána či Basileje. Společnost zvažuje i otevření linky do Brna a Ostravy.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
