Le Figaro napsal že Renault plánuje pověřit vývojem extrémně nízkonákladového modelu tisícovku inženýrů. Nový vůz by měl být hotov do tří let a na rozdíl od Loganu by se neprodával v Evropě.
"Opravdu přemýšlíme o automobilu, jehož cena by byla ještě konkurenceschopnější než cena modelu Logan na rozvojových trzích," uvedla mluvčí Renaultu. Podrobnosti projektu však sdělit odmítla.
Renault vyrábí Logan ve své rumunské divizi Dacia a od uvedení na trh v roce 2004 tento model na méně vyspělých trzích sklízí úspěch. Vůz již firma vyrábí kromě Rumunska i v Rusku, Íránu a Indii. Cena Loganu začíná v Evropě asi na 6500 dolarech. V České republice jej lze pořídit od necelých 200.000 korun.
V Indii Renault nyní staví svou druhou továrnu, která začne produkovat vozy v polovoně roku 2009. Vývojové centrum Renault v této zemi nemá.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
