Tradičně nejvíce peněz bude směřovat do televizí, v niž by měly firmy utratit 8,7 miliardy Kč, což je přes 48 procent ze všech celkových výdajů. Výdaje na reklamu v televizi tak meziročně stoupnou o 3,3 procenta.
Druhá největší částka půjde podle ARBOmedia na tištěnou reklamu, za kterou firmy utratí rovných šest miliard. To je však o 4,3 procenta méně ve srovnáním s rokem 2006. "Z pohledu reklamních investic do médií nenabízí rok 2007 žádné mimořádné příležitosti pro růst. Naopak objem reálných investic do dalších typů médií výrazně podvazuje zablokovaný televizní trh," uvedli dnes zástupci agentury, která mimo jiné prodává reklamní čas v České televizi a v Českém rozhlase.
Nejrychleji rostou výdaje za reklamu na internetu, které meziročně stoupnou o více než čtvrtinu na 685 milionů korun.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
