ÚOHS s tím nesouhlasí a odkazuje přitom na podobnou situaci mobilních operátorů. Před lety v Česku působily jen dvě společnosti, Paegas (dnes T-mobile) a Eurotel (nyní Telefónica O2). Pro zákazníky to nebylo výhodné, znamenalo to vyšší ceny a menší kvalitu a nabídku, než kdyby stejné služby nabízelo víc firem, podotkl Chalupa.
Stejně je to podle něj i u televizí. Firmy za televizní spoty utratí každoročně několik miliard. Loni to bylo asi 8,4 miliardy, což je téměř polovina veškeré reklamy. ÚOHS tvrdí, že než přijdou nové digitální kanály, měli by zadavatelé reklamy mít víc možností, a tím pádem i lepší podmínky.
Celoplošné digitální vysílání se zřejmě v Česku stane realitou v roce 2009. Podle odhadu mediální agentury OMD by mohli první velcí inzerenti začít dávat peníze za reklamu v digitálních televizích už o rok později.
Antimonopolní úřad se už v minulosti zabýval reklamou na Nově. Největší soukromá televize stanovovala zadavatelům reklamy nevhodné podmínky. Televize pak ustoupila a chyby ve smlouvách napravila. Vyhnula se tak pokutě.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
