Koncem roku skončí tříletá kolektivní smlouva, kterou s piloty podepsal minulý prezident ČSA Jaroslav Tvrdík a jež každoročně 15procentní nárůst zaručovala. "Dosavadní smlouva znamená do nákladů ročně zhruba 400 milionů korun navíc," uvedl současný prezident ČSA Radomír Lašák. Od roku 2008 by to podle něj mohlo být ročně sto milionů korun.
Vyjednávání je podle deníku teprve na začátku, a proto vedení společnosti ani odbory nechtějí nic oficiálně komentovat. "Jednající strany se dohodly, že se nebudou k průběhu jednání o kolektivních smlouvách vyjadřovat," uvedla mluvčí ČSA Daniela Hupáková.
Vedení firmy jako první začalo jednat právě s piloty, protože mají největší nároky a podle zkušeností z minula výsledná dohoda také naznačí, o kolik se zvednou platy i ostatním zaměstnancům.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
