Ryanair nabídl za Aer Lingus celkem 1,5 milirdy eur a již pohrozil, že komisi zažaluje. Podle největšího nízkonákladového leteckého přepravce v Evropě je rozhodnutí Bruselu motivováno čistě politicky a jeho cílem je potěšit irskou vládu, které se nabídka nelíbí od samého začátku. Není to však první kontroverzní rozhodnutí Kroesové. Eurokomisařka totiž stojí za tažením proti Microsoftu a neváhá rozdávat astronomické pokuty dalším velkým firmám.
Komise již v březnu oznámila, že by Ryanair převzetím Aer Lingus získal nepřijatelnou dominantní pozici na letišti v Dublinu s majoritou letištních kapacit. Ryanair však krátce po této kritice nabídl, že prodá kapacity Aer Lingus v Dublinu a na Heathrow pro lety mezi oběma terminály.
Uvolněné kapacity údajně měla koupit britská British Airways nebo společnost Cityjet patřící francouzské Air France, které z Dublinu létají. Součástí ústupku byla i nabídka, že Ryanair prodá letištní kapacity na dalších 37 trasách, na nichž Ryanair a Aer Lingus konkurují. Ani tato argumentace však Brusel nepřesvědčila.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
