První auta z čínské výroby půjdou do Latinské Ameriky či východní Evropy během jednoho roku. Do Spojených států a západní Evropy by měly tyto vozy dorazit do 2,5 roku, uvedl předseda Chrysleru Tom LaSorda. Dodal, že v závislosti na modelech a trhu by produkce Chery pro Chrysler mohla časem dosáhnout několika set tisíc aut za rok.
Chrysler se snaží dohodami s lokálními výrobci po celém světě dosáhnout větší flexibility a čínskou produkcí si hodlá snížit náklady. Chery vznikla v roce 1997 a je největší a nejrychleji rostoucí čínskou automobilkou. Loni vyrobila 350.000 aut.
První vůz z čínské výroby Chrysleru bude na bázi kompaktního sedanu A1 od Chery a prodávat se bude pod značkou Dodge. Další modely pak budou firmy vyvíjet společně, pravděpodobně na základě vozů Chery a ve stylu americké automobilky.
Čínský trh s osobními vozy roste nejrychleji a je druhý největší na světě. Většina velkých světových automobilek v Číně postavila továrny, většina této produkce ale pokrývá sílící čínskou poptávku, napsala agentura AP.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
