V západní Evropě prodala automobilka 173.392 vozů, což je nárůst o 11,8 procenta. V Německu vzrostl prodej o 15,4 procenta na 58.423 vozů, v Belgii o 27,9 procenta na 8831 a ve Španělsku o 9,6 procenta na 14.935 aut.
Nejvíce rostl prodej na rozvíjejících se trzích ve střední a východní Evropě, kde Škoda Auto prodala 115.960 vozů, což je o 16,4 procenta více než loni. O 7,2 procenta vzrostl odbyt v Asii a zámoří. Škodovka tam prodala celkem 21.710 vozů. Téměř 6000 jich skončilo v Indii, přes 3400 v Egyptě a 2260 vozů prodala Škoda v Turecku.
Mezi nejprodávanější modely patří podle automobilky Škoda Octavia, které se za prvních šest měsíců roku prodalo 146.772 kusů v 94 zemích. O 3,6 procenta vzrostl také zájem o Superb, který si letos pořídilo 11.095 lidí. Škody Roomster se prodalo 33.528 kusů a pro novou verzi Fabie se rozhodlo 15.887 zákazníků.
Loni vyrobila Škodovka celkem 556.433 aut, letos by jich mělo být přes 600.000. Od května proto automobilka zavedla mimořádné sobotní směny.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
