Wittig řekl agentuře Reuters na konci minulého měsíce, že letos chce Škoda zvýšit výrobu na 616 tisíc aut a že se na hranici 800 tisíc chce dostat do roku 2010. Automobilce v tom má pomoci silná poptávka na takzvaných mladých trzích, tedy v Číně, Rusku a Indii.
Škoda Auto byla na začátku letošního roku nejziskovější divizí koncernu Volkswagen, do nějž patří. Marži provozního zisku měla mladoboleslavská firma na 8,5 procenta, zatímco značka VW vykázala 2,1 procenta a divize luxusních vozů Audi 4,6 procenta, připomněl Reuters.
V prvním pololetí mladoboleslavská automobilka zvýšila meziročně prodej o 13,2 procenta na 311.062 vozů. Nejvíce se škodovky prodávaly v západní Evropě, kde našlo majitele 173.392 vozů a nejvíce rostl prodej na mladých trzích ve střední a východní Evropě, kde Škoda Auto prodala o 16,4 procenta více aut než loni, řekl začátkem července mluvčí automobilky Jaroslav Černý.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
