Součet pořizovacích cen financované dopravní techniky, strojů a zařízení dosáhl za leden až červen roku 2007 celkové výše 11,8 miliardy korun bez daně z přidané hodnoty, což je o 1,6 miliardy korun více než ve stejném období loňského roku. ČSOB Leasing tak dosáhl nového rekordního obratu za sledované období.
Ve zmíněné období rostly objemy obchodů realizované ve všech hlavních produktech. Nejvíce vzrostly obchody financované prostřednictvím úvěru pro spotřebitele a podnikatele HitKredit. Součet pořizovacích cen předmětů financovaných úvěrem HitKredit za první pololetí činil 2,4 miliardy korun, což je padesátiprocentní nárůst oproti předchozímu roku.
HitKredit je nejvíce využíván pro financování ojetých automobilů, ale ČSOB Leasing nabízí tento produkt i pro financování nových osobních a užitkových vozů, nákladních automobilů, ale i strojů a zařízení. Od počátku tohoto roku ČSOB Leasing nabízí úvěr HitKredit i pro financování letadel.
Hlavní výhodu úvěru HitKredit spatřují zákazníci v tom, že se předmět financování ihned stává majetkem zákazníka. Tím je tato forma financování vhodná také pro osoby, firmy, obce, dopravní podniky, rozpočtové organizace, družstva a další subjekty, které mají možnost čerpat prostředky z dotačních programů, jejichž poskytnutí je vázáno na vlastnictví financovaného předmětu. Zákazník - podnikatel od počátku smlouvy provádí daňové odpisy předmětu financování.
Největší zájem byl již tradičně o finanční leasing, jehož prostřednictvím byly profinancovány automobily, stroje a zařízení v hodnotě téměř 9 miliard korun bez DPH, tedy 76 procent z celkového realizovaného objemu obchodů. Nárůst ve srovnání se stejným obdobím loňského roku činil 10 procent.
Osmiprocentní růst zaznamenaly obchody operativního a full servis leasingu. Významným rozšířením spravované flotily bylo převzetí správy vozového parku mateřské společnosti ČSOB v březnu tohoto roku. Správa spočívá v poskytování souboru služeb fleet managementu pro cca 560 služebních vozů ČSOB a Poštovní spořitelny.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
