Na růstu počtu odbavených lidí se významně podílely nízkonákladové aerolinie, které přepravily téměř o třetinu více cestujících než loni. Jejich tržní podíl na letišti vzrostl na 23 procent. Na linkách tradičních síťových dopravců se počet cestujících zvýšil o tři procenta. Největší podíl si tradičně drží České aerolinie, se kterými letělo 43 procent všech odbavených cestujících.
Letišti se také daří přilákat stále více přestupujících pasažérů. Jejich počet se meziročně zvýšil o šest procent. Důvodem je podle vedení letiště především dobrá spolupráce s leteckou aliancí SkyTeam. Díky tomu byla například zavedena nová dálková linka společnosti Delta Air Lines na největší světové letiště v americké Atlantě.
Nejvíce cestujících letělo v prvním pololetí do Británie, Německa a Itálie. Trojicí nejpopulárnějších měst jsou tradičně Londýn, Paříž a Frankfurt. Díky novým pravidelným spojením stoupl výrazně počet cestujících z Prahy do Švýcarska (o 52 procent), Itálie (o 37 procent) a Španělska (o 31 procent). Destinací s největším nárůstem se stalo Miláno (růst o 40 procent).
Ruzyňské letiště je největším vzdušným přístavem v nových členských zemích Evropské unie. Létá na něj 51 aerolinií, které zajišťují spojení do 120 měst po celém světě. S loňským miliardovým čistým ziskem je Letiště Praha jedním z nejúspěšnějších podniků, které dosud patří státu. Státní podnik by se měl ještě letos přeměnit na akciovou společnost, kterou stát následně prodá.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
