Obchodní náměstek společnosti Milivoj Žák už dříve ČTK řekl, že konkurence levné výroby v Číně a dalších zemí Asie se loni projevila naplno. Za další důvod poklesu tržeb označil posilující kurz koruny vůči dolaru a euru, který se OP jako proexportního podniku, jenž vyváží 69 produkce, výrazně dotýká. OP také musel také snížit výrobu v důsledku nedostatku kvalifikované pracovní síly.
Přes nepříznivý vývoj v tržbách loňské hospodaření OP skončilo ziskem. Podle výroční zprávy společnosti čistý zisk oděvní firmy dosáhl 25,6 milionu korun, což je o 8,7 milionu korun více než v roce předchozím. OP měl ke konci loňského roku celková aktiva 3,23 miliardy korun, jeho vlastní kapitál přestavoval 1,27 miliardy korun a cizí zdroje 1,96 miliardy korun. V roce předchozím cizí zdroje firmy dosahovaly 1,99 miliardy korun.
Společnost OP se zabývá především výrobou pánské a dámské konfekce, které produkuje pod vlastními značkami i značkami zahraničních odběratelů. Do jejího výrobního portfolia patří pláště, obleky, kostýmy, saka, sukně, kalhoty a oblečení pro volný čas. V rámci EU je firma z Prostějova na 98. místě mezi výrobními podniky z oboru, v Česku mu dlouhodobě patří první příčka. Ke konci loňského roku OP zaměstnával 4574 lidí, což je o 482 méně než v roce 2005.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
