Pro Seznam, tuzemskou jedničku ve vyhledávání, je podle deníku spolupráce s trojkou trhu Atlasem průlomová v tom, že se dosud o své unikátní vyhledávání s nikým nechtěl dělit. Až nyní začal Seznam dělat to, co jeho největší konkurent Google, který své služby běžně nabízí dalším; naposledy v Česku nahradil vyhledávání na portálu iDnes.cz.
Běžný návštěvník Atlasu ani Seznamu podle listu novou spolupráci na první pohled nepozná. Každý z portálu si ponechá svůj vzhled i typické firemní barvy. Na obou serverech se mu ale ukážou stejné vyhledávací odkazy, píšou HN.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
