Největší podíl na celkových výsledcích má pravidelná doprava. S pravidelnými linkami letělo od ledna do června téměř 2,2 milionu cestujících, tedy o procento více než loni. Počet cestujících na charterových letech, se kterými létají především klienti cestovních kanceláří, se zvýšil o dvě procenta na více než 308.000. Kromě množství pasažérů navýšila firma i objem přepraveného zboží, z loňských 10.000 tun na letošních 10.700 tun.
Mírně se však snížila obsazenost letadel, která v pololetí činila 65,6 procenta. Z toho si však vedení firmy těžkou hlavu nedělá. "Firma se soustředí hlavně na lépe platící klientelu a nevyprodává letenky pod cenou," píše se v tiskové zprávě. Oproti loňskému roku narostl počet "business cestujících" o šest procent, o osm procent se zvýšil počet cestujících vyšší ekonomické třídy. Nejvíce cestujících létá s ČSA z Prahy do Paříže, Amsterodamu, Londýna, Moskvy a Madridu.
V roce 2006 České aerolinie přepravily 5,5 milionu cestujících, přičemž hospodaření firmy skončilo se ztrátou 400 milionů korun. Díky růstu přepravních výnosů a plánovanému odprodeji nákladového terminálu a stravovacích služeb očekávají letos aerolinie po dvou letech mírný zisk 42 milionů korun.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
