Ve vyspělých zemích se formát convenience stores v posledních letech prosazuje jako služba pro spotřebitele se specifickým životním stylem, pro něž je typický nedostatek času a relativní dostatek peněz. V souvislosti s postupnými změnami v nákupním a spotřebním chování zaznamenává tento typ prodejen stále větší úspěch a není důvod pochybovat o tom, že se v budoucnu mnohem více prosadí i u nás.
Jestliže před 10 lety hrály tehdejší trendy poptávky ve prospěch hypermarketů a před 3 roky favorizovaly diskont, nyní se otevírá nový prostor pro rozvoj convenience stores. Řada obchodníků to ostatně správně předvídá a zakládá maloobchodní franchisingové systémy, některé řetězce přímo pracují na vzniku nového formátu vhodného pro městská centra. Lze tedy očekávat, že diskuse na konferenci Retail in Detail/Convenience bude pro obchodníky i dodavatele nepochybně velmi zajímavá. Více informací se dočtete na těchto stránkách: http://www.retail21.cz/retailindetail/



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
