V transakci mezi oběma firmami byla celá Distributis oceněna na 470 milionů švýcarských franků (osm miliard korun). Carrefour sdělil, že prodej je součástí jeho strategie zbavovat se méně důležitých aktivit. "Na tomto trhu jsme nedisponovali dostatečně kritickým objemem," vysvětlil prodej Distributis mluvčí Carrefouru.
Distributis, kterou Carrefor vlastnil společně s firmou Maus Freres, provozuje 12 hypermarketů. Jeho tržby loni dosáhly půl miliardy eur a firma měla na švýcarském maloobchodním trhu podíl 1,1 procenta.
Firmě Coop, která je na švýcarském trhu druhým největším prodejcem po společnosti Migros, svůj podíl prodá i Maus Freres. Na švýcarský trh se nyní tlačí německé diskontní sítě Aldi a Lidl, které se snaží přebírat zákazníky tradičním domácím družstevním sítím jako Coop.
Carrefour se loni rozhodl odejít z českého i slovenského trhu. Své obchody v ČR prodal britskému rivalovi Tesco. Totéž původně plánoval i se slovenskými obchody, kvůli zásahu slovenských regulačních úřadů však nakonec obchody prodal česko-slovenskému konsorciu firem ICS a ECM Group.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
