Praxe odnášet si sebou při změně zaměstnání firemní data je nejrozšířenější ve Francii, kde se k ní hlásí 84 procent pracovníků, v Itálii 64 procent a v Německu polovina lidí měnících práci.
Ačkoliv většina velkých evropských firem má jasně definovanou bezpečnostní politiku, stále jsou běžné úniky dat prostřednictvím e-mailu, tisku nebo přenosných zařízení. Téměř 90 procent zaměstnanců posílá mimo firmu firemní informace nebo dokumenty, pětina pracovníků přiznává unik důvěrného nebo citlivého dokumentu na výstupu z tiskárny a téměř 40 procent lidí si každý týden odnáší na notebooku, paměťových kartách či dalších zařízeních mimo firmu až deset dokumentů.
Lidé nejčastěji mimo firmu vynáší podnikové plány, finanční informace, údaje o zaměstnancích a firemní smlouvy. Třetina zaměstnanců přitom považuje posílání finančních informací o firmě mimo podnik za běžnou rutinu. Pětina takto posílá smlouvy.
Každý únik dat, která obsahují osobní informace či jiné citlivé údaje, stojí firmu v průměru 268.000 dolarů, tedy více než 5,5 milionu korun. Loni se přitom s datovými úniky setkalo 60 procent velkých firem nad 250 zaměstnanců.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
