Pokud se ČSA na první příčce udrží i po zbytek roku, vylepší o jednu pozici své umístění z loňska. V letech 2005 a 2004 skončily na šestém místě, v roce 2003 byly dvacáté. Dochvilnost se měří v procentech letadel, která odstartují na čas. U ČSA je toto číslo 89,9 procenta. Za první pololetí vypravily ČSA na pravidelných linkách přes 36.000 letů.
"Společnost sama může ovlivnit jen část zpoždění," řekla Hupáková, podle které je nejčastějším důvodem časových prostojů přeplněný vzdušný prostor nebo omezené kapacity letišť při bezpečnostních kontrolách. Zpoždění často zapříčiní také špatné počasí.
Co se týče různých žebříčků a anket, je národní letecký dopravce poměrně úspěšný. Začátkem srpna obdržel například ocenění nejlepší aerolinie ve střední Evropě v anketě World Airline Awards. Na finančním poli již tolik důvodů k optimismu není. Loni hospodařily ČSA se ztrátou zhruba 400 milionů korun, letos i díky prodeji nákladového terminálu očekávají mírný zisk 42 milionů korun.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
