Problém s bateriemi se objevil minulý týden, kdy firma oznámila, že 46 milionů baterií v jejích telefonech se může přehřívat a nabídla zákazníkům bezplatnou výměnu. Na internetových stránkách www.nokia.com/batteryreplacement však do středy chyběl návod na ověření baterie v češtině. Na to si stěžovali uživatelé i Sdružení obrany spotřebitelů, které to označilo za pochybení výrobce.
Další možností ověření baterie je infolinka, která je zpoplatněna sazbou 1,58 koruny za minutu.
Vadné baterie typu "BL-5C" vyrobil japonský konglomerát Matsushita Electric Industrial mezi prosincem 2005 a listopadem 2006. Mobily s těmito bateriemi se prodávaly i v České republice ve stovkách tisíc exemplářů. Jde o nejběžnější typ baterie, který využívá na 50 typů telefonů.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
