Koncept podle deníku vychází z francouzského řetězce pro řemeslníky, který společnost Saint-Gobain založila v roce 1988 ve Francii. V poslední době expandoval do Británie, Maďarska, Polska, Španělska, Mexika a Brazílie. V Praze velkoobchod otevírá 13. září.
V Česku jsou obchody Platforma napojené na dceřinou Raab-Karcher Staviva, což je distributor s obratem 3,4 miliardy korun a s 53 obchody. Řetězec patří francouzské stavební společnosti Saint-Gobain, která mimo distribuci stavebních potřeb vyrábí škálu materiálů od zavařovacích sklenic, autoskla až po plasty.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
