Redakce nového ekonomického titulu, velmi pravděpodobně rozšiřovaného na bázi bezplatné distribuce, se v současnosti formuje. Jedním ze zástupců šéfredaktora má být podle neoficiálních informací Vladimír Piskáček z Hospodářských novin, dříve také působící v týdeníku Euro. Realizaci projektu v roli takzvaného publishera podle M&M zajišťuje Karel Vágner, bývalý ředitel deníkové sekce Ringieru.
Marketingový týdeník také informuje o novince na trhu nedělníků. Vltava-Labe-Press, vydavatel regionálních deníků Deník a bulvárního Šípu, si údajně požádal o registraci ochranné známky na Nedělní Deník, tedy nedělního vydání pro zpravodajský titul Deník.
Předseda představenstva VLP Zoltán Morvai na dotaz M&M potvrdil, že VLP o vydávání nedělníku uvažuje, definitivně se prý ale ještě nerozhodlo. "Situaci velmi pečlivě vyhodnocujeme," řekl Morvai s tím, že vydavatelství si je vědomo dvou neúspěšných pokusů o zavedení seriózních nedělních novin na českém trhu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
