... zaměstnanců v západní Evropě o 7000 až 8000.
Redukce dosáhne francouzská automobilka tím, že nebude nahrazovat odcházející zaměstnance.
Evropská automobilová dvojka si zároveň v rámci plánu na oživení firmy vytkla za cíl do roku 2010 dosáhnout marže provozního zisku 5,5 až 6,0 procenta.
V prvním pololetí letošního roku vzrostla marže provozního zisku na 2,7 procenta z 2,4 procenta před rokem. Po roce 2010 by měl tento klíčový ukazatel ziskovosti vzrůst na 6 až 7 procent.
Peugeot, jenž soupeří o post evropské jedničky s Volkswagenem , chce také do konce dekády zvednout počet prodaných vozů na celém světě na 4 miliony ročně ze 3,36 milionu v roce 2006.
[PAŘÍŽ/Reuters/Finance.cz]



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
