Podle Řebíčka jsou možné různé varianty podílů. Stínový ministr dopravy Roman Onderka (ČSSD) navrhuje, aby si ministerstvo dopravy ponechalo 34 procent akcií letiště. Podle Řebíčka se velikost podílu, který si stát ponechá, vyjasní v průběhu transformace státního podniku Letiště Praha na akciovou společnost. Nevyloučil, že určitý podíl může získat město Praha nebo Středočeský kraj. Podle tisku by mohla Praha získat 34 procent.
Ministerstvo dopravy ve středu předá vládě materiál s návrhem harmonogramu privatizace. Její forma zatím podle Řebíčka není stanovena. Může jít o prodej strategickému partnerovi nebo prostřednictvím burzy. Nevyloučil ani dlouhodobý pronájem letiště. Onderka se přiklání k prodeji na burze, případně důvěryhodnému strategickému partnerovi a ne jako v případě prodeje nákladového terminálu ČSA prakticky neznámé firmě.
Oba politici se shodli v tom, že výnos z prodeje Letiště Praha by měl jít do Státního fondu dopravní infrastruktury. Fond je v kritické situaci a pro dokončení svých plánů potřebuje několikanásobně zvýšit svou kapacitu, řekl Onderka.
Na prodeji Letiště Praha by mohl stát vydělat 70 až 90 miliard korun, řekl dříve ředitel analytické společnosti Cyrrus Jan Procházka. Podle náměstka ministra dopravy Jiřího Hodače je to asi 70 miliard Kč.
Pražské letiště v loňském roce hospodařilo s čistým ziskem 935 milionů korun. Podle celosvětové ankety World Airport Awards je nejlepší ve střední a východní Evropě.



Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
