Přesto podle Vicenové zbývá doladit řadu technických věcí, na kterých musí regiony zapracovat. Nejdůležitější je větší zapojení peněz ze soukromých zdrojů na spolufinancování projektů. Evropská komise tak podle Vicenové chce předem Česko připravit na období po roce 2013, kdy bude k dispozici méně peněz.
Vicenová tvrdí, že ještě letos budou schváleny jen ty programy, u kterých se podpoří najít s komisí shodu. Nejzazší termín pro ni je 15. říjen. Pokud to regiony nestihnou, o peníze nepřijdou, jejich programy budou schválené v příštím roce.
Ústecký a Karlovarský kraj, které tvoří jeden region, budou mít v letech 2007 až 2013 ze strukturálních fondů Evropské unie k dispozici téměř 746 milionů eur (20,7 miliardy korun). Náměstek hejtmana Ústeckého kraje Radek Vonka dnes uvedl, že region udělá vše pro to, aby říjnový termín stihl. Prioritní je podle něho oblast dopravy.
Peníze v severozápadních Čechách jsou určeny pro pět oblastí. Nejvíce - 269,6 milionu eur (7,5 miliardy korun), má jít do dopravní obslužnosti, především do budování silnic a jejich oprav. O deset milionů eur méně je určeno pro města na jejich regeneraci a rozvoj. Pro oblast cestovního ruchu program počítá s částkou 143 milionů eur (čtyři miliardy korun). Venkov dostane téměř 54 milionů eur (1,5 miliardy korun), zbytek prostředků je určen pro takzvanou technickou asistenci, což je většinou vypracování různých studií či projektů.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
