"Já bych řekl, že něco jiného jsou rozhodnutí a něco jiného projekty. Malé auto patří k projektům a my v současné době intenzivně pracujeme s odpovědnými místy v koncernu na tom, aby se výroba tohoto auta dostala do České republiky. Ale rozhodnutí k tomu ještě nebylo přijato," řekl Jung HN.
Minivůz Up! zatím existuje ve formě třídveřové studie. V této fázi vývoje vozu žádná automobilka ještě neurčuje, kdy a kde se bude model vyrábět. Studie slouží jen k testování zájmu zákazníků. Nepřímé indicie ale naznačují, že závod Škody Auto ve Vrchlabí je nejvážnějším kandidátem pro výrobu vozu, který chce koncern uvést na trh v roce 2011. V základní verzi má stát 6000 eur, což má v té době být podle očekávaného vývoje kurzu necelých 150.000 korun.
Během příštích pěti let investuje mladoboleslavská automobilka dvě miliardy eur, tedy zhruba 55 miliard korun, do rozšíření a modernizace svých závodů v Kvasinách a ve Vrchlabí. V Kvasinách k současným modelům Superb a Roomster přibude koncem příštího roku terénní Škoda Yeti. Ve Vrchlabí se vyrábějí vozy Octavia Tour a jiný výrobní program zatím tento závod nemá, přitom se do roku 2010 za desítky miliard korun rozšíří, připomíná deník.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
