Ekologické závazky státu pocházejí z devadesátých let, kdy se vláda při privatizaci podniků zaručila za likvidaci ekologických škod, jež vznikly za komunismu. V současné době stát platí hlavně za čištění podzemních vod a půdy. Podle HN patří k největším příjemcům peněz firmy Diamo, Škoda Holding, doly OKD, chemičky Spolana či Chemopetrol. Z celkové odhadované částky na nápravu škod, která činí 127 miliard, musí být do konce roku 2015 proplaceno asi 80 procent.
Náměstek ministra financí Ivan Fuksa v HN uvedl, že ministerstvo se smlouvy z devadesátých let bude snažit zrevidovat a stlačit výši státních závazků co nejníže.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
