"Český trh je stále zajímavější, a pokud zde chceme uspět, potřebujeme být tady a mít lidi, co mluví česky a trhu rozumí," uvedl pro HN Werner Schöpff z mediálního koncernu Time Warner Company, který má na starosti prodej reklamy na televizním kanálu CNN.
V hledáčku CNN jsou podle deníků hlavně velké firmy, které působí i za hranicemi, například Škoda Auto nebo ČSA. První české reklamy by se podle HN měly na zpravodajském kanálu objevit koncem letošního roku. Na CNN by mohla z tuzemských firem v příštích třech letech inzerovat asi desítka, uvedl pro MfD Schöpff.
Průměrná cena půlminutového reklamního spotu na CNN je 3500 dolarů (přes 68.000 Kč), uvedla pro HN Zuzana Filipová z českého zastoupení firmy. Na domácím celoplošném televizním kanálu se odvysílání půlminutového spotu platí v průměru kolem 250.000 korun, řekl deníku Štěpán Wolde ze společnosti ARBO media.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
