Podle deníku má ale nižší cena vady na kráse. Expresními spoji dosud jezdili především lidé cestující na delší vzdálenost. Kdo jel kratší trasu, využil spíše levnější osobní vlak nebo rychlík bez příplatku. Jestliže však bude jízdenka na EuroCity a InterCity stejně drahá, nic nebude pasažérům bránit v tom, aby jimi cestovali i na kratší vzdálenost. Vlaky tak zřejmě budou častěji přeplněné, soudí MfD.
Zrušení příplatků drahám podle listu více než vynahradí stát z peněz od daňových poplatníků. I na tyto spoje bude nově přispívat jako na veřejnou dopravu: půjde o 600 milionů korun ročně navíc, píše.
Nové tarifní podmínky, které začnou platit od nového jízdního řádu, tedy od 9. prosince, České dráhy představí v úterý na tiskové konferenci. Mluvčí drah Ondřej Kubala do té doby odmítl zrušení příplatku potvrdit. "Do úterní tiskové konference nebudeme žádné změny tarifu komentovat," řekl Mladé frontě Dnes.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
