"Linky směrem na východ patří k našim nejlepším a vidíme tam další potenciál růstu," řekl deníku viceprezident pro prodej Petr Řehák. ČSA už mají nové linky v letových řádech, musí ještě projít obvyklým schvalováním leteckých organizací.
Do nových destinací budou ČSA přepravovat cestující novými Airbusy 319 většinou dvakrát až třikrát týdně. "V návaznosti na naše výsledky získáváme odvahu se nejen zachraňovat, ale i expandovat s novými linkami," dodal Řehák.
V letošním pololetí České aerolinie hospodařily se ztrátou po zdanění 175 milionů korun, což bylo meziroční zlepšení o 77 procent. Do černých čísel chce vedení firmu dostat už letos, počítá s mírným výdělkem 42 milionů korun.
Největším akcionářem aerolinií je stát, který kontroluje přes 91 procent akcií. Do budoucna čeká společnost privatizace, o jejímž způsobu má být jasno koncem roku 2008. Zájem o ČSA projevilo v poslední době například Rusko. Není ale jasné, zda by v roli kupujícího byla společnost Aeroflot, nebo někdo jiný.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
