"Uzavřeli jsme s majiteli Xaverova smlouvu na odkup technologie. Od prvního prosince ji začneme vozit do našich podniků. Koupili jsme od Xaverova i dopravní prostředky," řekl HN šéf Agropolu Jiří Malúš. Hodnotu transakce neuvedl.
Pozemky by od Xaverova podle listu mohli získat vietnamští podnikatelé a rozšířit tím svoji nedalekou libušskou velkotržnici. Známou xaverovskou značku si na rozdíl od strojů nechávají dosavadní vlastníci v čele se Zdeňkem Tomanem, píše.
Agropol Group je dnes se svou vlajkovou firmou Jihočeská drůbež v drůbežářství českou jedničkou a chce více pronikat do zahraničí. "Koupí technologie Xaverova jsme svůj cíl splnili: Konkurent končí a my můžeme zvýšit kapacity," řekl HN Malúš.
Kvůli plánované expanzi Agropolu i do zahraničí také Malúš, který je jediným akcionářem Agropolu, ve své firmě od prosince radikálně změní vedoucí posty. "Přecházíme na německý model řízení. Odvolal jsem se z funkce generálního ředitele a šéfa představenstva, převezme to po mně náš zkušený manažer Leoš Chalupa. Já se stanu předsedou dozorčí rady, abych získal čas na strategickou práci," řekl dnešním Hospodářským novinám.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
