Mezi již registrované se řadí zástupci předních společností na trhu, jakými jsou např. Ahold, Beiersdorf, BEL Sýry Česko, Coca-Cola Beverages, COOP, Coty, Datart, GfK, Globus, HENKEL, Hipp, K+B Expert, KMV, Kofola, Mars ČR, NAY, Nestlé, Opava-LU, Penny Market, Pivovary Staropramen, Poděbradka, Procter & Gamble, Reckitt Benckiser, Sara Lee, SPAR, SČMSD, Tymbark - Maspex, Unilever, Vitana, Tesco nebo řada zástupců jednotlivých spotřebních družstev.
Ambicí konference Category Management 2007, konané dne 21.11.2007 v Top Hotelu Praha je přispět k zodpovězení otázky, jak dál s category managementem v období konsolidace obchodní scény, a to za pomoci expertních vystoupení, případových studií i panelové diskuse. Cenným přínosem do diskuse bude nepochybně vystoupení klíčového řečníka – Stephana Needla ze společnosti Advanced Simulation, který bude obhajovat maximálně pragmatický přístup ke category managementu typický pro americký trh, založený na vysoce efektivním využívání reálných krátkodobých tržních příležitostí.
Podrobnější informace o programu konference lze získat na www.categorymanagement.cz, kde je možné se i registrovat on-line. Těšíme se na setkání na konferenci Category Management 2007 a na Vaše aktivní zapojení do diskuse!



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
