UniCredit Bank rozšiřuje produkty přímého bankovnictví

23.11.2007 | , UniCredit Bank
Tiskové zprávy


UniCredit Bank rozšířila nabídku přímého bankovnictví o nový produkt Online Card.

Jde o moderní, jednoduchý a bezpečný způsob získávání informací o kreditních kartách vydaných UniCredit Bank, a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu prostřednictvím internetu. Aplikaci Online Card mohou využívat držitelé kreditních karet bez dalších produktů v bance. Klienti UniCredit Bank s účtem a kreditní kartou v bance mají totožné informace o kreditní kartě automaticky v menu aplikací internetového bankovnictví Online Banking nebo BusinessNet.
Aplikace Online Card poskytuje uživateli jednoduchým a přehledným způsobem informace o kreditních kartách a karetních transakcích. Držitel karty může například sledovat historii karetních transakcí zpětně až 15 měsíců včetně jejich detailů s možností filtrovat a vyhledávat dle zadaných kritérií.
Online Card je součástí „rodiny internetového bankovnictví“ UniCredit Bank spolu s Online Banking (aplikace určená zejména pro fyzické osoby nepodnikající a podnikatele) a BusinessNet (aplikace určená zejména pro firmy), které jsou ve stejném designu a využívají stejné ovládací prvky. Aplikace Online Card nevyžaduje žádnou instalaci a k plné funkčnosti postačuje běžně dostupný software a hardware. Pro přihlášení do systému klient zadá uživatelské číslo a vstupní bezpečnostní kód, který může kdykoli změnit. Dalším bezpečnostním prvkem je šifrování datové komunikace, které chrání data během přenosu.
UniCredit Bank také nově přebírá zodpovědnost za transakce platební kartou bez použití PIN přesahující 4 500 Kč již 48 hodin před nahlášením případné ztráty/odcizení platební karty.
 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy