České republice mezi 23 státy, z nichž jsou informace dostupné, díky nárůstu o 8,4 procenta připadlo ve srovnání s dalšími osmé místo. Na Slovensku nárůst celkových hodinových mzdových nákladů činil 7,1 procenta, což představuje 10. pozici.
Průměrný nárůst za celou Evropskou unii, kterou tvoří 27 členských zemí, podle Eurostatu dosáhl 3,7 procenta. V zemích eurozóny, tedy těch unijních státech, v nichž se používá euro, to bylo 2,5 procenta.
Do těchto celkových hodinových mzdových nákladů se započítávají jak platy, tak nemzdové složky (například příspěvky, které odvádí zaměstnavatel na sociální pojištění).
Platy v rámci celé unie pak meziročně vzrostly v průměru o 3,8 procenta, zatímco nemzdové náklady o 3,1 procenta.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
