Zařízení je umístěno na pohyblivé základně a umožňuje tak simulaci pohybu letounu ve vzduchu. Kabina má 41 sedadel pro cestující, dvě toalety, palubní bufet a pilotní kokpit. "Posádky letadel mohou trénovat veškeré běžné i mimořádné postupy na palubě v téměř reálných podmínkách," řekla Hupáková. Jde například o ztrátu přetlaku, hašení požáru, nouzové přistání nebo opuštění letounu po nouzových skluzech.
K výcviku palubních průvodčích ČSA zatím využívaly nepohyblivý trenažér pro letouny Boeing 737. Vedle kabinových trenažérů vlastní aerolinie tři letové simulátory, které imitují pouze kokpit letadla a slouží k výcviku pilotů.
Ve flotile ČSA je nyní 50 letadel tří značek. Kromě tryskových airbusů a boeingů provozuje firma vrtulová letadla ATR.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
