"Chtěla jsem být v Brně a zabývat se financemi," řekla serveru Černochová.
Podle místopředsedy představenstva dopravního podniku a náměstka brněnského primátora Martina Andera bude hlavním úkolem Černochové najít vnitřní úspory. Jako finanční ředitelka bude muset zajistit, aby podnik příští rok nabízel stejný objem služeb za stejné peníze na provoz z rozpočtu Brna jako letos. "Dopravní podnik musí hledat rezervy uvnitř, a to jak na straně úspor, efektivnějšího využití zdrojů, které máme, tak i na straně hledání jiných zdrojů," řekl Ander.
Právě schopnost získat dotace od státu nebo z evropských fondů byla podle Andera při výběrovém řízení důležitá a výběrová komise na ni kladla důraz. "Pro dopravní podnik budou v příštích letech klíčové evropské dotace, například na obnovu vozového parku," uvedl Ander.
Na provoz tramvají, trolejbusů, autobusů a parníků na Brněnské přehradě dostane dopravní podnik z rozpočtu města příští rok téměř 1,2 miliardy korun. Je to skoro pětina provozního rozpočtu Brna. Dopravní podnik má kolem 2900 zaměstnanců.
Ve státním podniku Letiště Praha pracovala Černochová téměř dva roky jako generální ředitelka, letos na jaře přešla na post finanční ředitelky a po měsíci odešla. Předtím působila na pozici finanční ředitelky ve společnosti Agrotec. Je absolventkou Národohospodářské fakulty VŠE v Praze. Po studiích pracovala mimo jiné v brněnské pobočce ČSOB, ve stavební společnosti ŽS Brno a První brněnské strojírně.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
