Prodej Air Czech Catering je součástí ozdravné kůry, kterou ztrátové firmě naordinoval prezident Radomír Lašák a kterou schválila valná hromada v červnu 2006.
Ještě před cateringem se aerolinie zbavily nákladového terminálu, za který kupec podle informací Eura zaplatil 763 milionů korun. Peníze za terminál již firma dostala; do loňského hospodaření se podle odhadů promítnout zhruba 50 plusovými miliony. Pokud valná hromada schválí i prodej cateringu, obdrží ČSA peníze v březnu nebo v dubnu.
K prodeji obou součástí sáhlo Lašákovo vedení, aby ČSA získaly hotové peníze a vyrovnaly se s kumulovanou ztrátou v řádech stamilionů korun. "Prodejem cateringu se nám podaří vyvázat z dluhů z minulosti a uvolnit prostředky na další rozvoj firmy, a to bez pomoci ze strany vlastníka," řekl nedávno Lašák. Předloni firma hospodařila se čtyřsetmilionovou ztrátou, za loňský rok i díky prodeji terminálu očekává asi stomilionový zisk.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
