Bankas oznámila, že Kervielovy podvodné operace dosahovaly hodnoty kolem 50 miliard eur. Banka je prý "kontrolovaným způsobem neutralizovala" a tak snížila ztrátu na zmíněných 4,9 miliardy. Oznámená částka je vyšší než tržní hodnota celé banky, která je asi 35 miliard eur.
Kervielova vazba byla prodloužena o 24 hodin. Potom buď musí být Kerviel propuštěn, nebo musejí být zahájeny kroky k jeho formálnímu obvinění.
Kervielův advokát pouze řekl, že jeho klient spolupracuje s vyšetřovateli a je ochoten své jednání vysvětlit. Vyšetřovatelé chtějí především zjistit, zda jednal jen na vlastní pěst, jaké byly důvody jeho počínání a způsob, jakým se mu podařilo obejít kontrolní mechanismy banky.
Podle informací, které prosákly do francouzských médií, Kervielovi nešlo o osobní obohacení. Société Générale, která je ve vyšetřování zatím vedena jako oběť, ho obvinila z podvodu. Zdroje z pařížské prokuratury, citované agenturou AFP, byly ale ohledně možných obvinění na jeho adresu zdrženlivé.
Dnešní francouzský tisk znovu citoval odborníky, kteří jsou skeptičtí k verzi banky, že její obrovská ztráta je důsledek jednání jednotlivce, který znal kontrolní mechanismy a byl schopen je obejít.
V Le Journal du Dimanche profesor pařížské univerzity Philippe Dessertine řekl, že banka předkládá scénář, jehož hlavní postavou je "napůl šílený makléř, napůl hacker. Dokonalý obětní beránek. Zdá se mi to nanejvýš nepravděpodobné. Spíš bych řekl, že banka utrpěla velké ztráty z rizikových amerických úvěrů."
Generální ředitel Société Générale Daniel Bouton v sobotu v rozhovoru pro Le Figaro popřel, že se banka snaží na Kerviela hodit i ztráty utrpěné jinde.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
