"Neplánovaná cenová změna byla společnosti vnucena změnou výše nákladů souvisejících s provozem sítí, zejména s navyšováním cen za energii. A to nejen v poslední době, ale i za posledních šest let, kdy společnost držela fixní ceny," dodal. Cena za internetovou nabídku Flex a antivirovou službu SmartGuard se nemění.
Nejnižší nabídka o rychlosti dva Mbit/s bude od března stát 490 korun. Konkurenční Telefónica nabízí připojení přes ADSL o stejné rychlosti za 475 korun. Nejlevnější nabídky začínají okolo 400 Kč.
UPC naposledy měnila ceny za svou internetové služby v roce 2002. Od té doby pouze zvyšovala rychlost a další parametry. Společnost měla na konci loňského září více než 230.000 uživatelů vysokorychlostního internetu.
Od letošního ledna UPC zdražila paušální poplatek za příjem kabelové televize o deset korun.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
