Ze Správy Letiště Praha se má stát tzv. zbytkový státní podnik, který je určen k vypořádání závazků a nebude předmětem privatizace. Majetek získá akciová společnost, na kterou přejdou i zaměstnanci, smluvní vztahy, povolení, certifikace, licence i všechny procesy a zdroje potřebné pro fungování letiště.
Stát plánuje prodej letiště do konce letošního roku. O způsobu prodeje by měla vláda rozhodnout do konce března. Podle ekonomických analytiků je privatizace Letiště Praha jednou z největších investičních příležitostí v oboru; státu by mohla transakce vynést kolem 80 miliard korun.
Ruzyňské letiště je v rámci zemí, které v roce 2004 vstoupily do EU, největší a v regionu střední Evropy patří k nejrychleji rostoucím. Loni jím prošlo 12,4 milionu lidí.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
