"Pokud německý soud vyhlásil konkurz dříve, podle práva Evropské unie už se konkurzem neměl zabývat český soud," uvedl Knötig. Verdikt městského soudu potvrdil v září 2005 i Vrchní soud v Praze, obě rozhodnutí nyní pozbyla platnosti.
Návrh na konkurz na Fischerův osobní majetek podala v lednu 2005 finanční skupina kolem ropného a plynařského magnáta Karla Komárka, který v předcházejících dvou letech postupně ovládl cestovní kancelář Fischer. Komárek se domáhal asi 400 milionů korun.
Návrh na konkurz v Německu podal sám Fischer, aby zabránil exekucím v Česku. Podle dostupných informací soud v Hamburku v řízení o konkurzu zamítl pohledávky Komárkových firem. Naopak vyhověl hamburské Nordbance, která financovala letadla Fischerovy německé společnosti.
Loni skončila v konkurzu také letecká firma Charter Air, dříve Fischer Air. Rozhořel se spor o dvě letadla Boeing, které firma v minulosti provozovala. Nárok si na ně dělali jak konkurzní správci Fischerova majetku a majetku jeho bývalých firem, tak Fischerem spoluvlastněná německá firma AMF. Ústavní soud v září zrušil rozhodnutí Městského soudu v Praze, které umožňovalo rychlý prodej Boeingů. Soudy posléze vyhověly firmě AMF.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
