Výpadek centrálního řídícího počítače zkomplikoval dopravní situaci zejména v centru a širším středu metropole. Miklíková jmenovala Prahu 1, 2, 3 a 10. Zácpy byly například na takzvané severojižní magistrále a na Vinohradech. Výpadek se pak odrazil i v dalších částech Prahy. "Tvořily se dlouhé kolony, po deváté se začaly rozjíždět" řekla policejní mluvčí.
Semafory by se měly podle ní přepnout do denního režimu mezi 06:00 a 07:00. Vypadlo prý programové vybavení centrálního počítače. "V podstatě zkolaboval centrální počítač," řekl Rafaj. Přestalo fungovat dálkové spojení se semafory, které se tak přepnuly na takzvaný místní režim.
Moderní křižovatky podle Rafaje chyba nepostihla; semafory se tam řídí podle hustoty provozu automaticky. V centru ale v podstatě nejsou. Technici museli semafory přeprogramovat na denní režim ručně, uvedl Rafaj. Celá řídící ústředna, kterou spravuje policie, by měla být letos vyměněna, dodal.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
