Ministr zemědělství Petr Gandalovič již dříve řekl, že cílem novely je sjednotit vlastnictví komunikací s vlastnictvím pozemků pod nimi. Nynější situace, kdy jsou pozemky pod silnicemi státní, ale ve správě Pozemkového fondu, podle předkladatelů značně komplikuje situaci krajů při údržbě komunikací nižších tříd.
Nabyvatelé pozemků však budou mít určité výdaje spojené s vypracováním geometrických plánů a zaměřením pozemků a hradit je budou muset ze svého.
Pozemkový fond už nyní převádí pozemky pod dálnicemi a silnicemi první třídy na Ředitelství silnic a dálnic, a to na základě žádosti nabyvatele, doložené souhlasem ministerstva dopravy.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
